Faldende neodympriser: Vi giver fordelen direkte videre til dig og har justeret mange af vores priser – Udnyt det nu!
  • Omkring 250 000 ordrer om året
  • Over 46 millioner magneter på lager
Faldende neodympriser: Udnyt de mange nedsatte priser!

Spørgsmål om levering og forsendelse

Indholdsfortegnelse

Hvilke lande leverer supermagnete.dk til?

Vi leverer til kunder i næsten alle europæiske lande. Du kan finde forsendelsesomkostninger og leveringstider i vores leveringsbetingelser. Du har også mulighed for at se leveringsbetingelserne for andre lande.
Desværre kan vi ikke levere til visse lande i Europa, da pakkerne sendes dertil med luftfragt. Det samme gælder for lande uden for Europa, hvorfor vi heller ikke leverer til disse lande. Magneter betragtes som farligt gods i luftfragt og må kun transporteres i fly efter betydelig afskærmning og omfattende måling af de resterende magnetfelter. Da vi i øjeblikket ikke er i stand til at udføre disse målinger, sender vi ikke til visse lande. For yderligere detaljer om dette emne, se også artiklen om luftfragt.

Fra hvilken værdi er min bestilling fragtfri?

Fra en værdi af EUR 150,00 sender vi din bestilling fragtfrit.
Vær dog opmærksom på, at der er nogle europæiske lande, hvor der uafhængigt af bestillingsværdien påløber fragtomkostninger. I disse tilfælde afhænger fragtomkostningerne af vægten af din bestilling og destinationen. De aktuelle fragtomkostninger kan altid ses i indkøbskurven. For udvalgte leveringslande er det desuden kun muligt med en stykgodslevering, hvis fragtomkostninger mindst udgør EUR 230,00.

Hvor høje er forsendelsesomkostningerne?

Forsendelsesomkostningerne afhænger af leveringslandet. Du kan finde alle oplysninger om dette i vores leveringsbetingelser.

Hvornår modtager jeg min ordre / Hvad er leveringstiden?

Du kan finde oplysninger om leveringstiden i vores leveringsbetingelser.
Med ordrebekræftelsen modtager du et link til statussiden for din ordre via e-mail. Det giver dig mulighed for at spore leveringen både internt (modtaget betaling osv.) og eksternt (porto). Det betyder, at du altid kan tjekke status på din ordre.

Kan jeg afhente de magneter, jeg har bestilt, direkte hos jer?

Vi har kun enkelte eksemplarer på vores kontor, og vores lager ligger hos et eksternt logistikfirma. Det er derfor desværre ikke muligt at afhente din ordre direkte hos os.

Leverer du også pr. efterkrav?

På grund af de høje omkostninger, både for dig og for os, tilbyder vi i øjeblikket ikke denne forsendelsesmetode.